img-shranklader-01

Voordat u een schranklader of compacte lader op rupsen aanschaft, moet u weten dat deze sterk genoeg zal zijn voor alle taken. Gelukkig wordt kracht en duurzaamheid standaard geleverd bij jcb.

Meer weten? Neem contact op.

We maken gebruik van geavanceerde productie- en assemblageprocessen om een optimale precisie en constructiekwaliteit te kunnen leveren .

Schrankladers en compacte rupsladers van JCB zijn gebouwd volgens ons unieke PowerBookontwerp: een enkelzijdige verstevigde stalen giek met hoge trekkracht, voorzien van interne keerplaten voor meer kracht.

img-shranklader-01a

De PowerBoom-constructie biedt een veilige geleiding van hydraulische leidingen . Zo kunnen ze niet beschadigd raken .

Onze motortechnologie is getest en bewezen; we hebben sinds 2004 200 .000 DIESELMAX-motoren geproduceerd . Om een lange levensduur te garanderen, is de EcoMAX T4 Final/ Fase 3B-motor getest gedurende 110 .000 uren in 70 verschillende machines in de zwaarste toepassingen en omgevingen .

 Een grote kruisbalk op de laadarm biedt nog meer kracht: essentieel wanneer u een standaard mechanisch snelwisselsysteem gebruikt, of de optionele aangedreven optie .

Kostenbesparing

De Teletruk biedt een gemiddelde kostenbesparing van 30% op de operationele kosten ten opzichte van een vorkheftruck met mast. Dit is te danken aan de gemiddelde besparing op tijd, ruimte en brandstofverbruik die het laden vanaf één kant oplevert.

img-shranklader-01

Eén enkele JCB PowerBoom bevat tot 20% meer staal dan de modellen met dubbele armen van onze concurrenten.

 Een ander onderdeel dat de stevigheid en de lange levensduur bevordert, is het chassis uit één stuk .

 Duurzame smeedstalen assen en een sterke ketting (100 HS op LP-modellen, 80 HS op SP-modellen) .

 De deur is zo ontworpen dat deze stijf en duurzaam is voor extra structurele kracht en stevigheid .

De rupsgeleiding op onze compacte rupsladers is uitmuntend, dankzij een solide onderstel met driedubbel geflenste rollers van gegoten staal .

brandstoftank

De brandstoftank is goed beschermd doordat deze is aangebracht binnen de laadtoren . Er is ook gedacht aan een gemakkelijk toegankelijke aftapklep.